Rower Gravel Berria Belador Allroad 8 Sram Rival AXS carbon
Opis
Berria Belador Allroad 8 Sram Rival AXS XPLR
Rower na kołach zgodnych z opisem- Fulcrum Rapid Red 900 TLR.
Belador w języku hiszpańskim znaczy uroda. I tej urody odmówić modelowi Berria Belador nie można. Jednak to nie design czy ciekawe malowanie (możliwe również customowe!) sprawia, że o tym rowerze można mówić- PIĘKNY!
Hiszpański producent zastosował w modelu Belador Allroad 8 kierownicę karbonową co zwiększa sztywność jednocześnie zmniejszając masę roweru.
Koła Fulcrum Rapid Red 900 i opony Vittoria Terreno Dry TNT o szerokości 38mm zapewniają stabilne prowadzenie, ale również szybką i bezproblemową konwersję na system Tubeless.
Zastosowana rama to Belador Allroad - w pełni karbonowa, wykonana z włókien Ultimate Performance Carbon MH2X będących mieszanką T700 i T800 Toray i hakiem w systemie UDH. Jednak cały jej sekret tkwi w system SOFTEX Suspension System- 26mm skok tylnego trójkąta. Waga? ok 1060gr, więc atrakcyjna.
Widelec Belador Allroad Evo (ok 500gr) pozwala na zmianę offsetu w zakresie 45-51 mm.
Zarówno widelec, jak i rama pozwalją zastosować opony nawet do szerokości 700x44/650x47 tym samym zmieniając lekko przeznaczenie roweru.
Pozostałe technologie Berria zastosowane w modelu Belador:
- Suspension System :
- sztywny dolny trójkąt zapewniający doskonałą sztywność boczną i transfer mocy na napęd i świetną kontrolę prowadzenia
- system ugięcia rury podsiodłowej i górnej części tylnego trójkąta
- wspornik siodła Tibia optymalizujący pracę zawieszenia ważący zaledwie 180 gr
- oś zawieszenia zapewniająca pracę w zakresie 26 mm
- rama w systemie sztycy 27.2 mm kompatybilna z wspornikami opuszczanymi typu dropper
- Hydration System - Beladro Allroad pozwala na zamontowanie różnych typów uchwytów na bidon jak również używania bidonów różnej wielkości i kształtu.
- Internal cable system - Najnowsza konstrukcja ramy Belador Allroad wykorzystuje wewnętrzne prowadzenie kabli ICS2, kładąc nacisk na czystą estetykę i integrację komponentów, która bezpośrednio zapewnia maksymalną wydajność.
- Bikepacking Friendly- mimo sportowego charakteru Berria pomyślała również o miłośnikach wypraw rowerowych. Górna część ramy posiada otwory montażowe na torebkę typu Bento oraz duży prześwit ramy pozwalający na użytkowanie dużych i pojemnych sakw.
- Gravel AF2 Handlebar - W pełni carbonowa kierownica pozwala na wewnętrzne prowadzenie wszystkich przewodów (przerzutek, hamulców i droppera). Jest również zoptymalizowana pod kątem rowerów typu gravel- podniesiona i profilowana w górnej części oraz rozszerzona w dolnym chwycie
- Berria Geometry Concept -Nasza wyjątkowa koncepcja geometrii Berria zajmuje się całościowym projektowaniem ramy i geometrii, stawiając na pierwszym miejscu osiągi rowerzysty. Uważnie rozważając niezliczone obiektywne dane dotyczące dopasowania roweru i spostrzeżenia zebrane z tysięcy kilometrów testów w świecie rzeczywistym, zapewniamy wyjątkową jakość, zoptymalizowany komfort, ekscytujące prowadzenie i przewidywalną funkcjonalność w każdym rozmiarze.
Specyfikacja:
Rama | Belador ALLROAD, Geometry BGC with 26mm travel SOFTEX Suspension System, Full carbon HM2X, Triple monocoque, Resin Matrix Nanotech CNT, BB86 botton bracket, Full internal cable system ICS2, Headset semi integrated OH2S 1-1/2"- 1-1/2", Flat Mount System brake, 700x44 / 650x47 maximun tyre, Telescopic seat post ready, Thru axle 12x142mm, UDH standar, weight 1060g |
Widelec |
BELADOR ALLROAD EVO, full carbon , internal cable system ICS2, 1-1/8" - 1-1/2" Tappered , Flat Mount System brake max. 160mm disc , 700x44 maximun tyre, Flip-chip adust 45-51mm rake, 405mm axle-crown, Thru axle 12x100mm, weight 500g |
Kierownica/mostek |
Avanforce AF1 GRAVEL, UD Carbon, Ø31,8, Drop 125mm, Reach 80mm, wide 400, 420, 440mm, weight 300g Mostek Alu |
Sztyca |
TIBIA Flex Seat post, UD Carbon, 0 offset, 27,2 x 350mm, weight 180g |
Siodło |
Selle Italia MODEL X BB FEC, Alloy rails, wide 145mm, length 245mm, weight 315g |
Hak przerzutki |
Belador Allroad R-26 |
Przerzutka tył |
SRAM RIVAL XPLR ETAP AXS D1 MAX 44T |
Przerzutka przód | brak |
Klamkomanetki |
SRAM RIVAL ETAP AXS HRD Shift-Brake System Electronic Shift System |
Kaseta |
SRAM XPLR XG1251, 10-44 |
Łańcuch |
SRAM RIVAL CN-RIV-D1 |
Korba |
SRAM RIVAL 1 DUB WIDE Crankset 40 T, 170-172,5-175mm |
Hamulce |
SRAM RIVAL eTap AXS HRD Shift-Brake System Flatmount 160/F and 160/R Pace line Rotor |
Koła |
Fulcrum Rapid Red 900 , Alloy assymetric, TLR, height 24,1mm, internal width 22mm, max. weight 120kg, weight 1950g |
Opony |
Vittoria Terreno Dry 700x38C, TNT, 120 TPI, weight 450g |
Tabela rozmiarów:
XS | S | M | L | XL | |
Wzrost (cm) | 154-165 CM | 165-176 CM | 176-185 CM | 185-192 CM | +192 CM |
Geometria:
XS | S | M | L | XL | ||
1 | Seattube length | 460 | 484 | 508 | 532 | 556 |
2 | Toptube length | 525 | 540 | 555 | 575 | 595 |
3 | Headtube length | 98 | 113 | 129 | 146 | 164 |
4 | Chainstay length | 419 | 419 | 419 | 419 | 419 |
5 | Bottom bracket drop | 75 | 75 | 75 | 75 | 75 |
6 | Wheelbase | 1000 | 1015 | 1028 | 1038 | 1050 |
7 | Headtube angle | 70 | 70,5 | 71 | 71,5 | 72 |
8 | Effective seattube angle | 75,1 |
74,8 |
74,5 | 74,2 | 73,9 |
9 | Reach | 374 | 388 | 398 | 407 | 418 |
10 | Stack | 535 | 550 | 567 | 587 | 605 |