Koło szosowe tylne Zipp 303 Carbon - Tubeless hamulce tarczowe
Dostępność:
dostępny
Wysyłka w:
do 5 dni
Opis
Koło szosowe tylne Zipp 303 Carbon - Tubeless hamulce tarczowe
Zipp 303 Firecrest® do bezdętkowych systemów Tubeless w wersji pod hamulce tarczowe zostały zaprojektowane z myślą o niedoskonałych warunkach pogodowych, słabej nawierzchni oraz elementach utrudniających jazdę. Inżynierowie Zipp podczas projektowania modelu 303 stosowali się do zasady: Wydajność = prędkość. Nowa trzysta trójka jest szybsza, lżejsza i wytrzymalsza w każdych warunkach drogowych.
Nowy 303 Firecrest został zaprojektowany tak by sprostać wymagania nowoczesnych rowerów szosowych. Nowa konstrukcja oznacza zmniejszenie, oporu aerodynamicznego, oporu toczenia oraz wagi co bezpośrednio przekłada się na mniejsze zmęczenie rowerzysty. Co ważne koła były testowane i projektowane również w warunkach zewnętrznych, a nie tylko w tunelu aerodynamicznym czy podczas symulacji komputerowej.
Obręcz 303 jest nieco szersza w stosunku do swojego poprzednika. Szerokość zewnętrzna obręczy to 30 mm,a wewnętrzna 25 mm. Wysokość stożka to 40 mm. Profil koła zapewnia niski opór i lepsze dopasowanie opony i obręczy, poprawiając aerodynamikę na drodze. Szeroka obręcz zapewnia również mniejsze odkształcenie opony, co zmniejsza opór toczenia. Połączenie szerszej opony z jej większą objętością i niższym ciśnieniem pomaga zmniejszyć zmęczenie, wygładzając nierówności na drodze gwarantując doskonały komfort jazdy. Koło 303 Firecrest Tubeless Disc wyposażono w Niemiecką piastę ZR1 DB. Model ma 66 punktów zaczepienia, co zapewnia szybszą reakcję. Koła w wersji pod hamulec tarczowy gwarantują precyzję prowadzenia i jakość hamowania w każdych , nawet najtrudniejszych warunkach.
Koła 303 Firecrest Tubeless z hamulcem tarczowym przeznaczone są dla wszystkich, którzy cenią sobie jakość, doskonałe parametry techniczne, niezawodność i niską masę.
ABLC ™ Advanced Boundary Layer Control (ABLC) to opatentowany i rozpoznawalny wzór z wgłębieniami, który można znaleźć we wszystkich obręczach z włókna węglowego firmy Zipp. ABLC wygładza przepływ powietrza na powierzchni obręczy, będąc dostosowany do każdego modelu od 202 do Super-9 Disc. Trzecia generacja ABLC ma do czterech razy więcej wgłębień niż wcześniej.
Cechy produktu:
- Logo Zipp na obręczy
- Wszechstronny model kół endurance w wersji Tubeless
- Lżejsze niż jego poprzednik, dzięki czemu są szybsze i zwinniejsze
- Tubeless Made Easy, zoptymalizowany system montażu opony tubeless bez konieczności użycia sprężarki
- Bardzo szeroki profil obręczy 25 mm
- Obręcz o wysokości 40 mm sprawia, że jest to lekkie i aerodynamiczne koło.
- Nowa piasta ZR1 DB została zaprojektowana w Niemczech.
- Piasta ma lepsze uszczelnienie, które zapewnia trwałość i szybszą reakcję dzięki 66 punktami zazębienia
Model | 303 |
Przód/Tył | Tył |
Rozmiar | 700c |
Konstrukcja obręczy | Carbon |
Obręcz - wewnętrzna szerokość | 25mm |
Kompatybilność - opona | Tubeless |
Profil obręczy | Symetryczny |
Powierzchnia obręczy | UD fiber, |
Kolor (naklejka) | Szara |
Materiał nypli | Aluminium |
Nyple - system antyrotacyjny | Sapim Secure-Loc |
Ilość szprych | 24 |
Zaplot | 2 Cross |
Rodzaj szprych | CX-Ray - Czarne |
Kompatybilność hamulców | Tarczowe (Center Lock) |
Rodzaj bębenka | SRAM/Shimano Road |
Rodzaj osi | TA 12x142 |
Materiał osi | Aluminium |
Kolor (piasta) | Czarny |
Mechanizm bębenka piasty | 6 zapadek sprężynowych |
Materiał bębenka | Aluminium |
Łożyska | stalowe |
Max. ciśnienie w oponie | 5bar |
Piasta | ZR1 Disc Brake |
Limit wagowy rowerzysty | 113 |
Wysokość obręczy | 40mm |
Tekstura powierzchni obręczy | ABLC SawTooth |
Waga | 739g |