absoluteBLACK GRAPHENlube - powłoka do napędu 14ml
Opis
absoluteBLACK GRAPHENlube - powłoka do napędu 14ml
GRAPHENlube to jeden z najbardziej innowacyjnych smarów do łańcuchów rowerowych na świecie. Zwycięzca koszulki żółtej, białej i najlepszego górala w klasyfikacji generalnej Le Tour de France 2020 oraz zwycięzca koszulki czerwonej i zielonej w klasyfikacji generalnej La Vuelta 2020. GRAPHENlube ® to pierwszy na świecie smar do łańcuchów na bazie węglowodorów (wosku) zawierający grafen. Wykazuje niezwykłą trwałość już po pierwszym nałożeniu, zachowując imponująco niskie tarcie przez dłuższy czas zarówno w warunkach mokrych, jak i suchych. Smar potrafi wytrzymać do 1800 km przy pojedynczej aplikacji (suche warunki), oszczędzając przy tym 3-10W w porównaniu z innymi smarami. Smar rekomendowany jest do użytku w rowerach szosowych, triathlonowych, gravelach, MTB i rowerach elektrycznych.
Zalety GRAPHENlube ®:
- Potrafi utrzymać poniżej 5 watów strat spowodowanych tarciem na dystansie 900 km po pojedynczej aplikacji(w suchych warunkach, o niskim zapyleniu. Po smarowaniu w pełnym zanurzeniu)
- Zapewnia darmowe waty bez względu na pogodę.
- Wydłuża żywotność układu napędowego.
- Odpycha wodę i nie przyciąga brudu
- Sucha, podobna do pasty powłoka, która może pozostać na łańcuchu przez ponad 1800 km (w suchych warunkach drogowych o niskim zapyleniu. Po smarowaniu w pełnym zanurzeniu)
- Unikalny czarny wygląd smaru po wyschnięciu
- Bezpieczny - nie zawiera żadnych szkodliwych rozpuszczalników.
Mówiąc najprościej, jest to emulsja wodna na bazie „wosku” ze specjalną mieszanką wysokiej jakości grafenu, który jest płynny po nałożeniu i staje się prawie stały po wyschnięciu na łańcuchu. Smary na bazie wosku wykazują znacznie większą tolerancję na zanieczyszczenie wodą i brudem, skutecznie oddzielając ruchome części łańcucha, wypełniając wszelkie niedoskonałości na powierzchniach ciernych.
Grafen to materiał, który ze względu na niesamowicie wysoki koszt wciąż nie jest powszechnie używany, ale jest świetnym dodatkiem z kilku powodów. Ma wyjątkowo niski współczynnik tarcia we wszystkich środowiskach, jest znacznie silniejszy niż jakikolwiek znany człowiekowi materiał i może przylegać do metalu, chroniąc powierzchnie przed nadmiernym ścieraniem. Ponadto odpycha wodę i nie przepuszcza powietrza, co zmniejsza obciążenie oksydacyjne na powierzchni metalu. Nawet warstwa pojedynczego atomu wystarczy, aby znacznie zmniejszyć tarcie.
PIERWSZA APLIKACJA:
- Zdejmij łańcuch z roweru lub użyj zupełnie nowego łańcucha i wyczyść go rozpuszczalnikiem, zanurzając go całkowicie na 20-60 minut przy pomocy torebki foliowej dostarczonej z dużą butelką lubrykantu (użyj rękawiczek)
- Potrząsaj torbą z łańcuchem przez 1 minutę.
- Wyjmij łańcuch i pozwól mu całkowicie wyschnąć (2-12h).
- Całkowicie zanurz łańcuch w smarze (użyj drugiej torebki foliowej) na około 2-10 minut.
- Wlej co najmniej 30 ml lubrykantu do torebki, najlepiej 50 ml lub więcej (resztę wlejesz z powrotem do butelki). Powinieneś delikatnie potrząsnąć i wymieszać smar wewnątrz, możesz także poruszać ogniwa palcami.
- Zdejmij łańcuch, zawieś go na miejscu z dobrym przepływem powietrza, niczego nie dotykając i pozostaw do całkowitego wyschnięcia (najlepiej na noc). Przy pierwszej aplikacji zużyjesz około 10-15 ml lubrykantu - resztę wlewasz z powrotem do butelki do ponownego użycia.
Jak nasmarować łańcuch za pomocą GRAPHEN lube (po pierwszym zastosowaniu)
- Wytrzyj łańcuch szmatką. (Używaj rękawiczek)
- Wstrząsnąć butelką. Nałóż smar w sposób ciągły na wnętrze łańcucha, obracając korby do tyłu (smar ma kapać na ogniwa).
- Pozostawić lubrykant do wyschnięcia na min. 2h przed jazdą, najlepiej na noc.
- Aby uzyskać absolutnie maksymalne osiągi wyścigowe, w których liczy się każdy wat, smaruj co 600 km lub wcześniej w suchych warunkach i po każdej jeździe w mokrych warunkach.
- Do codziennej jazdy możesz smaruj co 900-1200 km w suchych warunkach i po 3-4 jazdach w mokrych warunkach lub gdy słyszysz, że łańcuch zaczyna głośniej pracować.
- Zawsze aplikuj na suchy łańcuch.
GRAPHENlube nie daje watów ale pozwala ograniczyć straty w czasie