Rower szosa Berria Belador 8.1 Sram Rival AXS pomiar mocy, monokokpit carbon
Opis
Berria Belador 8.1 Sram Rival AXS 2024
Rower sprowadzany za zamówienie. Rower na kołach zgodnych z opisem- Fulcrum 800 DB.
Belador w języku hiszpańskim znaczy uroda. I tej urody odmówić modelowi Berria Belador nie można. Jednak to nie design czy ciekawe malowanie (możliwe również customowe!) sprawia, że o tym rowerze można mówić- PIĘKNY!
Hiszpański producent zastosował w modelu Belador 8.1 pomiar mocy w korbie oraz w pełni karbonowy kokpit typu mono z wewnętrznym prowadzeniem przewodów. Estetyka i czystość w najlepszej postaci!
Dzięki zastosowaniu kół Fulcrum 800 DB i opon Vittoria Rubino o szerokości 28mm zyskamy nie tylko pewne prowadzenie, ale również szybką i bezproblemową konwersję na system Tubeless.
Zastosowana rama to Belador gen 5 Disc- w pełni karbonowa, wykonana z włókien Ultimate Performance Carbon MH2X będących mieszanką T700 i T800 Toray zapewnia zarówno sztywność w kluczowych miejscach ramy, jak również świetne tłumienie drgań, komfort i niską wagę.
Zarówno widelec, jak i rama pozwalą zastosować opony nawet do szerokości 700x34 tym samym zmieniając lekko przeznaczenie roweru.
Zastosowano technologię Berria Active Stay Technology, która zapewnia odpowiednią elastyczność tylnych widełek wraz z rurą górną, jednocześnie zapewniając maksymalną sztywność boczną i responsywność roweru.
Pozostałe technologie Berria zastosowane w modelu Belador:
- KAMM tail section - Aby osiągnąć najlepsze połączenie lekkości, sztywności bocznej i wydajności aerodynamicznej w stale zmieniającej się naturze, opracowaliśmy unikalne rurki ramy inspirowane Kamm Tail.
- Optimazed air pressure - Jeden z sekretów aerodynamiki Beladora leży w konstrukcji rama-widelec. Powietrze może swobodnie przepływać przez koronę widelca i wokół opony, ograniczając turbulencje generowane przez koła w ruchu. Wynikające z tego niskie ciśnienie powietrza minimalizuje destabilizujące i powodujące opór wiry powietrza w tej najbardziej krytycznej strefie aerodynamicznej roweru.
- Internal cable system - Najnowsza konstrukcja ramy Belador wykorzystuje wewnętrzne prowadzenie kabli ICS2, kładąc nacisk na czystą estetykę i integrację komponentów, która bezpośrednio zapewnia maksymalną wydajność.
- Power efficiency - Nasza technologia „Power Efficiency” zaowocowała wyjątkowo sztywną strukturą karbonową wokół suportu, skupiającą moc rowerzysty i minimalizującą ugięcie boczne. Tylny trójkąt ma spłaszczone wsporniki siodełka zapewniające czystą aerodynamikę, z asymetryczną konstrukcją tylnych widełek, aby zrównoważyć siły przechodzące przez układ napędowy i stronę nienapędową. Każda rura jest zoptymalizowana pod kątem lepszej stabilności aerodynamicznej i zminimalizowania strat energii.
- Flat mount system - Zaciski hamulców tarczowych montowane na płasko zapewniają płynne połączenie ramy z hamulcami. To bezpośrednie połączenie zwiększa ogólną sztywność, siłę hamowania i modulację, jednocześnie poprawiając pewność podczas gwałtownego hamowanie. Tymczasem mocowania osi przelotowej „Speed Release” poprawiają łatwość montażu koła przedniego łączac atuty thru-axle i szybkozamykacza.
- Berria Geometry Concept -Nasza wyjątkowa koncepcja geometrii Berria zajmuje się całościowym projektowaniem ramy i geometrii, stawiając na pierwszym miejscu osiągi rowerzysty. Uważnie rozważając niezliczone obiektywne dane dotyczące dopasowania roweru i spostrzeżenia zebrane z tysięcy kilometrów testów w świecie rzeczywistym, zapewniamy wyjątkową jakość, zoptymalizowany komfort, ekscytujące prowadzenie i przewidywalną funkcjonalność w każdym rozmiarze.
Specyfikacja:
Rama | Belador 5 DISC, Racing Geometry BGC Aero Shape Efficiency (ASE), Full carbon HM2X, Triple monocoque, Resin Matrix Nanotech, BB86 botton bracket, Full internal cable system ICS2, Headset semi integrated OH2S 1-1/2"- 1-1/2", Flat Mount System brake, 700x34 maximun tyre, Thru axle 12x142mm Speed Release type, weight 990g |
Widelec | Belador Blade 5 full carbon fork, internal cable system ICS2, 1-1/8" - 1-1/2" Tappered head tube compatible, Flat Mount System brake, 700x34 maximun tyre, Thru axle 12x100mm Speed release system, weight 395g |
Kierownica/mostek | Avanforce Integral LTD road handlebar UD Carbon, Full internal cable system ICS2, sizes 400x90 - 420x100 - 420x110 - 420x120 - 44x120mm, weight 390g |
Sztyca | Belador 5 SP, UD Carbon, 15 mm offset, ISP technology , weight 148g |
Siodło | Selle Italia MODEL X BB FEC, Alloy rails, wide 145mm, length 245mm, weight 315g |
Hak przerzutki | Belador 5 R-28 |
Przerzutka tył | SRAM RIVAL eTap AXS 24 Speed Electronic Shift System, weight 366g |
Przerzutka przód | SRAM RIVAL eTap AXS Electronic Shift System, weight 366g |
Klamkomanetki | SRAM RIVAL ETAP AXS HRD Shift-Brake System Electronic Shift System |
Kaseta | SRAM RIVAL XG1250, 10-36T, weight 338g |
Łańcuch | SRAM RIVAL CN-RIV-D1 |
Korba | SRAM RIVAL POWERMETER Crankset 48/35T, 170-172,5-175mm, weight 893g |
Hamulce | SRAM RIVAL eTap AXS HRD Shift-Brake System Flatmount 160/F and 160/R Pace line Rotor |
Koła | FULCRUM 800 DB, Aluminum, TLR, height 34 mm, internal width 19mm, max. wheight 120kg, weight 1960g |
Opony | Rubino IV 28-622, Tubeless Ready, GRAPHENE 2.0, weight 270g |
Tabela rozmiarów:
XS | S | M | L | XL | |
Wzrost (cm) | 154-165 CM | 165-176 CM | 176-185 CM | 185-192 CM | +192 CM |
Geometria:
XS | S | M | L | XL | ||
1 | Seattube length | 435 | 475 | 505 | 535 | 568 |
2 | Toptube length | 514 | 533 | 551 | 569 | 589 |
3 | Headtube length | 125 | 141 | 157 | 176 | 193 |
4 | Chainstay length | 403 | 403 | 405 | 405 | 405 |
5 | Bottom bracket drop | 74 | 72 | 72 | 72 | 72 |
6 | Wheelbase | 965 | 980 | 993 | 1003 | 1015 |
7 | Headtube angle | 71 | 71,5 | 72 | 72,5 | 73 |
8 | Effective seattube angle | 75,1 |
74,7 |
74,3 | 73,9 | 73,5 |
9 | Reach | 368 | 382 | 392 | 401 | 412 |
10 | Stack | 526 | 541 | 558 | 578 | 596 |